Uslovi kupovine

Opće informacije

Ova stranica definiše uslove kupovine putem web shopa swedishnutra.ba, koji je specijalizovan za prodaju visokokvalitetnih dodataka prehrani Swedish Nutra. Korištenjem naše web stranice i obavljanjem kupovine, prihvatate ove uslove i potvrđujete da ste sa njima upoznati.

Naručivanje

Kupovina na našem web shopu je jednostavna i ne zahtijeva registraciju. Možete naručiti kao gost ili otvoriti korisnički račun radi lakšeg praćenja narudžbi u budućnosti i radi ostvarivanja dodatnih popusta / pogodnosti.

Nakon što odaberete željene proizvode i dodate ih u korpu, unosite podatke za dostavu i završavate narudžbu putem stranice za plaćanje.

Ukoliko posjedujete kupon za popust, možete ga unijeti na stranici za plaćanje u za to predviđeno polje. Nakon unosa koda, kliknite na dugme „Primijeni kupon“, a iznos narudžbe će automatski biti ažuriran ako je kupon važeći.

Po završetku procesa, dobit ćete potvrdu narudžbe putem emaila.

Ukoliko imate poteškoća prilikom naručivanja ili želite dodatne informacije, slobodno nas kontaktirajte putem emaila ili telefona.

Dostava

Dostava se vrši putem kurirske službe i dostupna je na cijeloj teritoriji Bosne i Hercegovine.

Dostava je besplatna za sve narudžbe, bez obzira na iznos kupovine.

Rok isporuke je uobičajeno 1 do 3 radna dana od trenutka potvrde narudžbe. U slučaju praznika, vikenda ili većih gužvi u dostavi, moguće su manje odgode, ali se trudimo da vaši proizvodi stignu što je prije moguće.

Način plaćanja

Plaćanje se vrši u gotovini, prilikom preuzimanja pošiljke od kurira. Kartično plaćanje trenutno nije dostupno.

Cijene i proizvodi

Sve cijene su izražene u konvertibilnim markama (KM) i uključuju PDV. Trudimo se da svi opisi, slike i informacije o proizvodima budu tačni i redovno ažurirani.

U slučaju tehničkih grešaka u prikazu cijene ili opisa proizvoda, zadržavamo pravo ispravke, uz prethodno obavještavanje kupca prije slanja.

Otkazivanje i izmjene narudžbe

Ako želite izmijeniti ili otkazati narudžbu, kontaktirajte nas što je prije moguće nakon slanja narudžbe. Ako pošiljka još nije predata kurirskoj službi, možemo izvršiti željene izmjene ili otkazati narudžbu bez troškova.

Reklamacije i povrat

Ukoliko prilikom preuzimanja primijetite da je pošiljka oštećena, molimo vas da to prijavite dostavljaču i odbijete preuzeti paket.

U svim slučajevima nezadovoljstva, oštećenja ili pogrešnih isporuka, kontaktirajte nas putem emaila info@swedishnutra.ba u roku od 7 dana. Trudićemo se da problem riješimo u najkraćem mogućem roku, na obostrano zadovoljstvo.

Zaštita podataka

Vaši lični podaci su zaštićeni u skladu sa važećim zakonima BiH. Više informacija o načinu na koji prikupljamo i obrađujemo podatke možete pronaći na stranici Izjava o privatnosti.

Kontakt

Za sva pitanja, sugestije ili dodatne informacije, možete nas kontaktirati putem: